Mary Poppins Returns | Official Trailer

Condividi
Codice da incorporare
  • Pubblicato il 17 set 2018
  • See Mary Poppins Returns in theatres December 19!
    In Disney’s “Mary Poppins Returns,” an all new original musical and sequel, Mary Poppins is back to help the next generation of the Banks family find the joy and wonder missing in their lives following a personal loss. Emily Blunt stars as the practically-perfect nanny with unique magical skills who can turn any ordinary task into an unforgettable, fantastic adventure and Lin-Manuel Miranda plays her friend Jack, an optimistic street lamplighter who helps bring light-and life-to the streets of London.

    “Mary Poppins Returns” is directed by Rob Marshall. The screenplay is by David Magee and the screen story is by Magee & Rob Marshall & John DeLuca based upon the Mary Poppins Stories by PL Travers. The producers are John DeLuca, p.g.a., Rob Marshall, p.g.a. and Marc Platt, p.g.a. with Callum McDougall serving as executive producer. The music score is by Marc Shaiman and the film features all new original songs with music by Shaiman and lyrics by Scott Wittman and Shaiman. The film also stars Ben Whishaw as Michael Banks; Emily Mortimer as Jane Banks; Julie Walters as the Banks’ housekeeper Ellen; Pixie Davies, Nathanael Saleh and introducing Joel Dawson as the Banks’ children, with Colin Firth as Fidelity Fiduciary Bank’s William Weatherall Wilkins; and Meryl Streep as Mary’s eccentric cousin, Topsy. Angela Lansbury appears as the Balloon Lady, a treasured character from the PL Travers books and Dick Van Dyke is Mr. Dawes, Jr., the retired chairman of the bank now run by Firth’s character.

    Twitter: twitter.com/disneystudios
    Instagram: instagram.com/marypoppinsreturns
    IT-clip: it-clip.net/user/disneymovietrailers
    Hashtag: #MaryPoppinsReturns
  • Film e animazioneFilm e animazione

Commenti • 20 792

  • Fernando Becerra
    Fernando Becerra 18 ore fa

    I like a Lot this movie i have on dvd

  • Kwabzy
    Kwabzy Giorno fa

    UGH THE MUSIC!!! SO GOOOD!! They always handpick the perfect orchestra for these musical movies.

  • Ray Ray
    Ray Ray Giorno fa

    I prefer the original Mary poppins

  • savage youve been served.

    This film is fucking terrible, what an embarrassment to the classic.

  • George Young
    George Young 3 giorni fa

    Marry Poppins, Dick Van Dyke, Lin Manuel Miranda and 3 of the 'Mamma Mia' cast! I've gotta see it!

  • Richard Kiddle
    Richard Kiddle 4 giorni fa

    The trailer looked so promising but alas the finished product was abysmal. Not a single tune was memorable, story was deadly dull. Julie Andrews was very wise not to get involved with this mess. Honestly, watching it was like having teeth pulled only this film took a lot longer & was even more torturous.

  • Mr Potatertot
    Mr Potatertot 4 giorni fa +3

    *Top 10 people who can defeat Thanos*

  • OneWater4189580
    OneWater4189580 5 giorni fa

    0:52 cheeky

  • ɴᴏ ɴᴀᴍᴇ
    ɴᴏ ɴᴀᴍᴇ 6 giorni fa +1

    Dang it I really wished this movie revived Yondu


    The name of the movie is literally Mary Poppins returns

  • Peter Quill
    Peter Quill 6 giorni fa +1

    Haha you look Mary Poppins

    • Peter Quill
      Peter Quill 5 giorni fa +1

      @Unexpected really unexpected

    • Unexpected
      Unexpected 5 giorni fa +1

      @Peter Quill I'M MARY POPPINS Y'ALL

    • Peter Quill
      Peter Quill 5 giorni fa +1

      @Unexpected Hell yeah he's cool

    • Unexpected
      Unexpected 5 giorni fa +1

      Is he cool?

  • Pella Vr
    Pella Vr 6 giorni fa +1

    Cannot be compared with the first one... Neither the songs nor the acting...

  • Potato Starch
    Potato Starch 7 giorni fa

    Lin-Manuel Miranda Is in This.. Hamilton Fans:(ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻

  • Mudsville1
    Mudsville1 8 giorni fa

    What if Mary Poppins returns used a digital young image od Julie Andrews in the entire movie the same way young Leia was done in Rogue One

  • Opal Gacha
    Opal Gacha 9 giorni fa

    I have this book in latvian

  • Kurochan
    Kurochan 9 giorni fa

    The biggest disappointment was the crappy music. The lyrics are not memorable nor are they catchy.

  • RebelDevilAngel
    RebelDevilAngel 11 giorni fa

    Oh I just wish Julie Andrews could still sing that would have been wonderful 😭😭😭😭❤️❤️

  • Sarah Valentine
    Sarah Valentine 13 giorni fa

    **Will only watch this bc of Dick Van Dyke

  • LA Goodman
    LA Goodman 13 giorni fa

    All we know is that Emily Blunt as Mary Poppins is what kept this movie from being a complete disaster.

  • Enkhtuya Ts
    Enkhtuya Ts 13 giorni fa

    Too much nonsense singing. Regret that i decided to watch this.

  • LiamIsBetter
    LiamIsBetter 14 giorni fa

    IM MARY POPPINS YALL

  • aRtymis 24
    aRtymis 24 15 giorni fa

    y'all i've never seen mary poppins before but i already fell in love with her holy shet shes so charismatic

  • fritz labay
    fritz labay 16 giorni fa

    She looks like Katy Perry!

  • Dave Liale
    Dave Liale 17 giorni fa

    No movie magic like the original. Seemed closed, unfunny and not directed well. Some scenes dragged and lingered too long while others seemed like second thoughts. I felt at times that I was watching a TV production. Some parts were B+ movie but others I could compare to the Star Wars Holiday Special. Towards the end I was just waiting for her to hurry up and leave and be done with it.

  • Avy DoggoLover
    Avy DoggoLover 19 giorni fa +7

    NOT BECAUSE OF ANYTHING, BUT I ONLY WENT TO SEE THE MOVIE CAUSE ITS WAY CHEAPER TO SEE LIN MANUEL MIRANDA IN 'STAGE'
    (ONE DAY I WILL SEE YOU PERFORM, ONE DAY...)

  • F Playz
    F Playz 20 giorni fa +1

    I mean they could of done better for example Micheal and his sister go on an adventure to find there nanny because their parent died and found this lost city in the clouds. How did they go in the clouds? They went because of Bert they found him and begged him to go. That’s my version. Like if agree 😉

  • mose david
    mose david 21 giorno fa

    Why is there so many black characters in 1930's London? Don't the actors know that they are only being employed to be PC? I know why they are in the movie, it's just that it looks odd, even in a Disney film. They are all also "good guys". The bad guy is, you guessed it, a middle aged white guy, the wimp is a....middle aged white guy. I was really surprised! The three main women characters are all "strong" women. Again, such a surprise!

  • OBZRV82
    OBZRV82 22 giorni fa

    Marry Poppins is a witch btw.

  • Eva Soto
    Eva Soto 25 giorni fa

    supercalifragilestichespiralidoso

  • Jacky Rulez
    Jacky Rulez 25 giorni fa +1

    *I'm Mary Poppins Y'all*

  • JayTheAsian
    JayTheAsian 25 giorni fa

    Where’s Bert
    Nvm I see

  • Huy Trần
    Huy Trần 25 giorni fa

    came here cuz Yondu xD

  • Squiggy2010
    Squiggy2010 26 giorni fa

    5th dimensional witch feeds DMT to children and takes them to meet clockwork elves, drugs entire town and murders them with balloons at the end. Also, they brought Angela Lansbury back from the dead with necromancy. 10/10 good movie for kids

  • Lenard Vlogs
    Lenard Vlogs 27 giorni fa

    Rest in Peace Yondu.

  • giemar nanale
    giemar nanale 27 giorni fa

    Disney I have a request movie..... How bout you make another Mary Poppins movie but
    ( Yondu edition)
    Found one: it-clip.net/video/Rezm7AJYEdw/video.html

  • Cristopher Geovanmi Uribe

    Pamela Lyndon Travers jamás hubiera querido dibujos animados en su historia... En fin... 😫

  • Emma White
    Emma White 28 giorni fa

    If Mary Poppins was to have every second Tuesday off and her cousin was to have every second Wednesday off then how come the day before they went to the shop it was second Wednesday and the day before that was Tuesday which means Mary Poppins didn’t get her day off

  • Lusy Mclennon
    Lusy Mclennon Mese fa

    This movie had such a iconic cast 💕

  • F dL
    F dL Mese fa

    Emily Blunt could play as a bitchy Miss Minchin in Frances Hodgson Burnett's novel A Little Princess.

  • Fifihani Kusnan
    Fifihani Kusnan Mese fa

    Am I the one who don't know Mary poppins I'm such suck and dumb stupid me

  • Fatima Mahdi
    Fatima Mahdi Mese fa

    We needmore 2D movies disney

  • Willz __
    Willz __ Mese fa

    And now we have Disney doing remakes... Kinda feel bad for today's generation.. Lol jk.
    Really tho, You should feel bad Disney. This looks horrible but enjoy sucking money from the idiots who fall over nostalgia.

  • CookieLoop Awesomeness

    *WHO’S WAITING FOR....
    MARY POPPINS RETURNS....
    AGAIN!!!!!*
    😂😂😂😂

  • Mockingjason
    Mockingjason Mese fa

    I'm Mary Poppins y'all!

  • Delze Maria Rebello Coelho

    iM MaRy PoPpins YA'LL

  • DerbJd
    DerbJd Mese fa

    So Jane and Michael do incest? 😂

  • your icequeen
    your icequeen Mese fa

    Mary Poppins meets Molly Weasley 🤗😄

  • Rachel Judith Reyes

    Beautiful Emily

  • we want mc la back pls

    The most iconic words...


    "IM MARY POPPINS YALL"

    • Joker Frost
      Joker Frost 21 giorno fa

      @Can you shut up? can i ask about your profile pic?, Dont worry its only for research purposes

    • Joker Frost
      Joker Frost 21 giorno fa

      @Can you shut up? you never saw Guardians Of The Galaxy Vol.2?

    • Can you shut up?
      Can you shut up? 26 giorni fa

      When did she say that?

  • Sokna Ly
    Sokna Ly Mese fa

    But what about the priceless bowl? Did they just forget?

  • runningman runni

    I'm Mary poppins Y'all

  • Scarlett
    Scarlett Mese fa +1

    I cried watching this. I just felt pure joy.

  • Hic et nunc
    Hic et nunc Mese fa

    We know that father popped Mary Poppins

  • deepz513
    deepz513 Mese fa

    It's brilliant movie..I wish I too can live in such imaginary world .. wearing pretty 👗 hmmm

  • KOKandra BAU
    KOKandra BAU Mese fa +1

    Yondu??

  • Mi Lum
    Mi Lum Mese fa +3

    Sad that Matthew Garber can’t play his part in This movie.
    Rest in peace, buddy

  • Pygmy Puff
    Pygmy Puff Mese fa

    BEST MOVIE OF 2018!!!

  • phuong vu
    phuong vu Mese fa

    I saw the movie and I loved it

  • Anime Laboratory
    Anime Laboratory Mese fa +9

    Yondu: Is He cool?
    Peter: Yeah, He's Cool
    Yondu: "I'm Mary Poppins Y'all"

  • Kyla Kruger
    Kyla Kruger Mese fa

    Though I like the old Mary Poppins more

  • Samantha Carvalho

    lindoooooooo

  • FoxFi Steamer
    FoxFi Steamer Mese fa

    you like mary poppins.
    he is cool ?
    he yeah

  • Nicole Mejia
    Nicole Mejia Mese fa +1

    I’m not gonna lie.. I cried when the 2D animations came out. Brought me back to the original. Now that I think about it I cried during the whole movie

  • Nicole Mejia
    Nicole Mejia Mese fa

    I grew up watching the original and I was super scared to watch this... I cried my cried eyes out you guys. I did not expect it to be so good. Gave me the same fun and emotional feelings I had when I was little.

  • 卡利Carli
    卡利Carli Mese fa

    Can't believe they made a movie about Yandu.

  • James Rand
    James Rand Mese fa +12

    You look like Mary Poppins.....
    Is he cool?
    He's cool....
    I'M MARY POPPINS YALL!!!!!!

  • emran sampao
    emran sampao Mese fa +1

    i'm mary poppins you'll !!!

  • The Mask of Nobody

    Geezus Kryst!! Is there ANYTHING that Disney won't rape and pillage for a buck???!!!!

    What a horrendous disaster!

  • Franz Galahad
    Franz Galahad Mese fa

    Emily Blunt should have done Captain Marvel instead and look forward to a trilogy. I'm not gonna do that with Brie.

  • Dark Black
    Dark Black Mese fa +2

    Im just for yondu

  • Ian Carballo
    Ian Carballo Mese fa +2

    Disappointed in this movie. Yondu did not return at all. (Good movie tho)

  • ShunDanone
    ShunDanone Mese fa

    i'm marry poppins y'all

  • Josh Neito
    Josh Neito Mese fa

    Just watched this last night it was amazing reminds me i dont have to forget to be a kid just cause im older. Stay young at heart #marypoppppins

  • Daniel Apfelkuchen

    Do i need to watch the first one to understand the story?

  • Reaper
    Reaper Mese fa

    I'm Marry Poppings Ya'll

  • Orhan Amin
    Orhan Amin Mese fa +7

    I'M MARY POPPINS Y'ALL Oh wait wrong movie.

  • Rich Boado
    Rich Boado Mese fa

    Brendon brought me here 😂😂

  • v samz
    v samz Mese fa

    Does not even scratch the original. If you watch this don't watch Mary pound before

  • Maria Drogossi
    Maria Drogossi Mese fa

    This movie I saw it last Christmas and I loved it! I was so excited with effects and the story and I really cried from emotion. I became a child for two hours 😍😊

  • Kay Drewanz
    Kay Drewanz Mese fa

    Wait Did Jane and Michael married eachother?!

    • Scarlett
      Scarlett Mese fa

      @Kay Drewanz they're Michael's kids. His wife died.

    • Kay Drewanz
      Kay Drewanz Mese fa

      @Scarlett yeah i know but The two Little children, where are they from?

    • Scarlett
      Scarlett Mese fa

      They're siblings

  • emilio mercado pasikat na bayagbag

    "You look like yondu." "Is she cool?" Hell yeah she's cool."

  • M.T.S The Shark Movie Reviews

    The best movie I've ever seen and forgotten about the next day

  • Craxious Vanlalfelpuia

    oh wait
    mary poppins but i thought brendon urie is replacing you

  • Mark Andrei
    Mark Andrei Mese fa

    Whos the actress?

  • John Hawod
    John Hawod Mese fa

    lol dick van dyke

  • Koaster Kid For Life

    This Is Now my favorite movie!

  • Cold Air
    Cold Air Mese fa

    Who's here after Taylor SWIFT Me! Video to see what is Mary Poppins?

  • anthonyseanhowell
    anthonyseanhowell Mese fa +1

    i was not born in 1964 but in 1988 when the original mary poppins film came out then.
    mary poppins.
    saving mr.banks.
    mary poppins returns.
    all three in my own bloody opinion is excellent good quite fcuking good..

  • Juan Risa
    Juan Risa Mese fa

    The Little Mermaid is in good hands

  • Nick Korobilis
    Nick Korobilis Mese fa +1

    Watched like 5min then shut it. Crap as. Nothing like Julie Andrews and the 1st Mary Poppins

    • Rares Sava
      Rares Sava 18 giorni fa

      Emily Blunt apears on the screen after 10 or 13 minutes. BUSTED

  • Gsbb 64
    Gsbb 64 Mese fa

    IM MARY POPPINS YALL

  • Billy Ray
    Billy Ray Mese fa +1

    How (do you think) Michael Banks’ wife died?

  • loveunicorns forever

    Such a great movie

  • Zeynep Calis
    Zeynep Calis 2 mesi fa

    Childish

  • Nur Ramadani
    Nur Ramadani 2 mesi fa

    me!

  • Beth Barclay
    Beth Barclay 2 mesi fa

    I have seen the movie but never watched stephen kings IT. Is there a reference to Georgie running in the park chasing balloons or kite & kids calling him? In both films.

  • EehRR0R 53B 23T5U
    EehRR0R 53B 23T5U 2 mesi fa +3

    im MaRY pOPpinS YalL

  • Wanda Coleman
    Wanda Coleman 2 mesi fa

    0:33
    *Alexander Hamilton Returns*

  • BlueDragon992
    BlueDragon992 2 mesi fa

    I came for Lin-Manuel Miranda and the hand drawn animated Royal Doulton Bowl sequence, stayed for pretty much everything else. I honestly didn't think I was gonna like it as much as I did, but Rob Marshal definitely managed to pull it off. This is one sequel that definitely succeeds in, at the very least, complimenting the original; and considering that most sequels fail miserably to do even that, let alone truly top the original, that's actually a pretty major praise!

  • Nash Kinsela
    Nash Kinsela 2 mesi fa

    Looks like dick van dyke is back in Mary poppins

  • Diego Pisfil
    Diego Pisfil 2 mesi fa

    Has Rob Marshall ever given any good movies?
    No
    This must be the worst director working in Hollywood today?
    Yes