F'n Do It

Condividi
Codice da incorporare
  • Pubblicato il 18 apr 2019
  • Provided to IT-clip by Ingrooves
    F'n Do It · Tech N9ne · JL · Futuristic
    N9NA
    ℗ 2019 Strange Music, Inc.
    Released on: 2019-04-19
    Composer, Writer: Aaron D. Yates
    Composer, Writer: Jason Varnes
    Composer, Writer: Michael Summers
    Composer, Writer: Samuel Watson
    Composer, Writer: Zachary Beck
    Auto-generated by IT-clip.
  • MusicaMusica

Commenti • 205

  • Rachel Love
    Rachel Love 4 giorni fa

    Fn do it

  • Athena
    Athena 18 giorni fa

    🎶👑

  • Nathan Wilson
    Nathan Wilson 22 giorni fa

    Me: Should I go for a fourth round?
    Tech N9ne: F'N DO IT.
    Me: [Opens up the liquor cabinet]

  • marian el
    marian el Mese fa

    \m/ luv jammin this ish \m/

  • Star Power
    Star Power Mese fa

    This is my shit

  • JustGrowWithIt
    JustGrowWithIt Mese fa

    Shows how bad the industry needs help. You have an Absolute Beast like Tech with less than 800k subs on his channel. Then look at these mumble rappers subs. It’s Sickening.

  • NovaGuyptp
    NovaGuyptp Mese fa

    Biiiig Shiiiiiit ?

  • marian el
    marian el Mese fa

    \m/4loko gold nice , thanx mom lol \m/ woke up n it was in my Black Butler anime backpack \m/yaddimean

  • xDragonLight 9
    xDragonLight 9 Mese fa +1

    I drank some and then found this song.........😅😂😁👌🤘❤🌟🔥

  • chaosultimamage
    chaosultimamage Mese fa

    tonight i wa'nt gonna drink but imma do it

  • marian el
    marian el Mese fa

    \m/ nathan bacon sangn n drakin this jam \m/ yaddimean? 🐧🐧🐓

  • Cyanide
    Cyanide Mese fa

    Omg gettin shit faced like an ass eater😂😂😂😂😂😂

  • crazykyle709
    crazykyle709 2 mesi fa

    Should probably head to bed with my wife..... Guess I'm leaving to get a drink now

  • Jackson Bergman
    Jackson Bergman 2 mesi fa +1

    t's with it?
    Yeah, yeah, yeah
    Yeah, yeah, yeah
    Tech N9ne, big shit
    I wasn't planning, no, no
    This thing is jamming so I can feel it
    I can feel it, I can feel it (In the air)
    I can feel it, I can feel it (In the air)
    I can feel it, I can feel it (In the air)
    Ayy, tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Do it, do it, 'cause I elevate
    Do it to it 'cause I sell estates
    Do it fluid, I'ma celebrate
    'Cause I rock a lot and pocket hella cake
    If I don't do it then I delegate
    Then you do it while I get my fella ate
    Then I gel her face
    Damn, the Tech is undetected like when you don't smell a vape
    We the party
    Smoke a lot of weed, B. Marley
    If you meddle with the cheese, he tardy
    Time to kill, indeed, see Carly
    I don't be playing, I'ma be spraying
    Fuck with the N9na, your body decaying
    Hold up, we talking 'bout drinking, yo, what am I thinking?
    This 'Bou Lou thing is really paying
    I knew it (Hell yeah), I pursue it (Fuck yeah)
    Hit the hammer, have 'em hit a Howard Hewett (Huh, huh)
    Don't misconstrue it, at first I said I wouldn't drink no fluid
    But I couldn't resist, I blew it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Ayy, ayy, fucking do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Ayy, ayy, fucking do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Whatever I wanna do
    Swimming in liquor like pools
    I get to the business, my digits, I flipped 'em
    No really the kid making moves
    I do it like checks on my shoes
    I don't notice when checks coming through, yeah
    She give me long neck like giraffes
    I swear that they head from the zoo
    Told Tech gotta keep up
    Shots to the chest, goddamn, make it heat up
    Somebody talking I put 'em right in a coffin
    'Cause if they starting a problem, I call Muggs, they get beat up
    Told him he got four more for sure
    Flow cold, snow-globe
    More slope out my mag, that's how I treat them
    Hit 'em with a Speedom
    He didn't wanna do it, but I got a little fluid in me, so a nigga eat 'em
    I'm on Ciroc or the Henny, yeah
    How much you got? I got plenty, mmh
    She from the block just like Jenny, yeah
    Swear that I'm on with no penny, mmh
    That's a fact or a Vinnie (Yup)
    Hit it from the back but I'm cracking a jimmy (Yup)
    Ass look fat, then I smack when I'm hitting, get it?
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it)
    Ayy, ayy, fucking do it (Do it)
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it, yeah)
    Ayy, ayy, fucking do it (Do it)
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it)
    What you waiting on?
    Do it (Do it), do it (Do it), do it
    What you waiting on?
    Do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it)
    What you waiting on?
    Do it (Do it, do it)
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    I'ma just have one, make it a double
    I'ma just sip mine, I'm tryna stay out of trouble
    Here's to humble beginnings, then I'm done after this
    Or I'm having mixed drinks about feelings now, damn, ain't that about a bitch?
    Said they cut off of all beverages
    Right back at it like a bad reader
    Get shitfaced like an ass eater
    You can tell that I'm blown like a bad speaker
    Happy to sag with it out, savvier
    Got bad habits, I'm a gas leaker
    Had a half from 'em, looking magnesia
    But don't have what she's had, 'nother bag eater
    Can I get a cold 'Bou Lou in a coozie?
    Jack D, back to back shots of Coolie
    Then chugging the backwash of a brewski
    Get the crew, we grouping with a doobie
    With the shits, bro, get to it
    Get twisted with the whole hood
    Once it hits your lips, it's so good
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Ayy, ayy, fucking do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it
    Ayy, ayy, fucking do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it, do it, do it
    What you waiting on?
    Do it
    Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it

  • Jonathan Coker
    Jonathan Coker 2 mesi fa

    Gotta put JL last 😆

  • Tyler Webb
    Tyler Webb 2 mesi fa

    i remember futuristic saying he wanted to hurry wit a pic cause he aint get paid for that, love the fans. Futuristic should be glad to be where he at. ya me an my lady still got a pic but for real fam, life if i was in his spot i would love for fans to come up to me and ask for my picture,who cares if you get paid, you make good music, the fuck outa here
    tech and jl the best on the track, but futuristic has some dope bars.

  • Frank Perez
    Frank Perez 2 mesi fa

    Yeah They F'n Wrecked It

  • Ne Vasher
    Ne Vasher 2 mesi fa

    Ne

  • Official N.B-ME
    Official N.B-ME 3 mesi fa

    Great track it’s three sick spitters 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Chris Sterner
    Chris Sterner 3 mesi fa

    Fuckin' dope when Tech does those alliteration bars.

  • Britni McGee
    Britni McGee 3 mesi fa

    Zander tech n9ne loveer

  • Tobias Lauruschkat
    Tobias Lauruschkat 3 mesi fa +2

    This Album Cover looks really strange to me

  • Red R.
    Red R. 3 mesi fa

    😂😂🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👌👌👌🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟

  • Traves Nielcen
    Traves Nielcen 3 mesi fa

    AGELESS!

  • Mr Speed
    Mr Speed 3 mesi fa

    Thanks for doing it. TeCh always come wit the penicillin after all the bad viruses we forced to intake.😎

  • Cavemoo
    Cavemoo 3 mesi fa +1

    Futuristic and JL killed it! So pumped to see Futuristic on a Tech track!

  • Brett Abey
    Brett Abey 3 mesi fa

    tonight I was gonna drink and still am

  • eliborio camacho
    eliborio camacho 3 mesi fa +1

    "Get shit faced like an ass eater" *WOW*

  • Kluster Phucc
    Kluster Phucc 3 mesi fa

    Getting shit faced like an ass eater. Lmao!

  • John Smith
    John Smith 3 mesi fa +1

    This is JOHN from cali keep it going 9. Just let them know WELCOME TO MY WORLD

  • Jamarius Harris
    Jamarius Harris 3 mesi fa

    Interesting how I find this song a day after I said I was gonna stay sober to remember what I learned for finals week but still got lit🤔....

  • impact esports
    impact esports 3 mesi fa

    Futuristic going HAM !! , we need more JL & Futuristic collabs :D

  • Keith Calhoun
    Keith Calhoun 3 mesi fa

    JL is a legend.

  • Brian Scholefield
    Brian Scholefield 3 mesi fa

    Oaalll riggght. Imma f’n do it “why” cause fuckin tired of gettin pushed to make a fool of myself, so might aswell have an excuse to not use 😬

  • Anthony Cash
    Anthony Cash 3 mesi fa

    Rocklahomanis on tour list

  • jerome rasmussen
    jerome rasmussen 3 mesi fa +18

    I automatically like every Tech N9ne song before I hear it, because I know it's already gunna be dope.

  • fizz music
    fizz music 3 mesi fa

    Best KC rapper

  • Russell Koutsouros
    Russell Koutsouros 3 mesi fa

    this describes my life

  • doug disney
    doug disney 3 mesi fa

    What is the sample from? It sounds so familiar but I cant place it

    • bmap55
      bmap55 3 mesi fa

      Sampled from Ateez "Hala Hala"

  • Heisman 00
    Heisman 00 3 mesi fa

    Tech n9ne and futuristic straight killed this shit💯🔥😤

  • Chris Hartzell
    Chris Hartzell 3 mesi fa

    Who has best verse? Who cares f’n do it

  • Jason
    Jason 3 mesi fa

    He fucking did it! Tech N9ne is the king my number 1 forever

  • bmap55
    bmap55 3 mesi fa +3

    Sounds exactly like Ateez's Hala Hala beat in the background. Guess tech n9ne likes kpop!!!!

    • bmap55
      bmap55 3 mesi fa

      @comuga Yeah man, it's the exact beat. I sure hope he credited them on this album...

    • comuga
      comuga 3 mesi fa

      really now?

  • C Rae
    C Rae 3 mesi fa +5

    Did you credit Ateez though? Def sampled HALA HALA.

  • Triton Bunch
    Triton Bunch 3 mesi fa +8

    🔥0:00 - 3:31🔥

    • Joseph Hale
      Joseph Hale 2 mesi fa

      Underrated comment. Needs more likes. 👍 👍 👍

  • Kenneth iSpySnipes - M98B V12

    JL BRUHHH!!!

  • Jake Andrew
    Jake Andrew 3 mesi fa

    Damn futuristic killed it

  • Bradley Doriski
    Bradley Doriski 3 mesi fa +1

    The flow never end with you man keep it up and you keep the throne

  • Alex White
    Alex White 3 mesi fa

    YEA BEIHTCH FUHCK YOU PAY ME.nigglagent.

  • Tristen
    Tristen 3 mesi fa

    Yesss, been waiting on that Futuristic/Tech for the longest

  • Aaron Weaver
    Aaron Weaver 3 mesi fa

    Damn tech went hard on this album. Now we just need a metal album. Not none that ep shit

  • Ahmed Dabbas
    Ahmed Dabbas 3 mesi fa

    2015 Shia LaBeouf : Just Do It
    2019 Tech n9ne : Fuckin Do It

  • MusicthatsStrange
    MusicthatsStrange 3 mesi fa

    Im one of those day 1 fans like before tech really blew up and i must say this album was awesome. Im really judging it by the hooks no so much the verses because we all know tech never disappoints but my point is these hooks are dope af. Every track from start to finish.

  • Irisheyz 717
    Irisheyz 717 3 mesi fa

    This shit dope af! I can relate too lol 🔥🔥🔥

  • Vivian Kilgore
    Vivian Kilgore 3 mesi fa +1

    i moshed with futuristic not too long at warp tour

  • DoodOo Mama
    DoodOo Mama 3 mesi fa +2

    Godemis would’ve eaten this beat.

  • X734_HXCX BAPHOMENT13

    👊🎭🐺💀⚓👽🎤

  • Лёха Кемер

    Do it...👍👊

  • Cassidy
    Cassidy 3 mesi fa +1

    This feels like the song of the year

    • King Plex
      King Plex 3 mesi fa

      Hit the ground runnin got this one beat but this whole project hard 💯🔥🔥

  • devanenglish67 _
    devanenglish67 _ 3 mesi fa +1

    Futuristic the GOAT

  • Ceen Crazy Official
    Ceen Crazy Official 3 mesi fa +5

    this is what happens when you get futuristic on a track with Techa N9na

  • Rotten & Remixed Records

    Hit us up for the remix F'n Do It

  • Scott McKinney
    Scott McKinney 3 mesi fa +2

    Next JRE guest: Tech N9ne

  • Michael Reynolds
    Michael Reynolds 3 mesi fa +1

    Who cares? Pussy's good when the right one let's me hit it, It's easy just be where i'm at, money ain't an issue I know what time it is, and whatever woman I pick you'll get to get fucked i'll give you some rings and give you some hello's and knocks, uh yeah I know but you need to be in my room n live here because I'm not in smob i'm tired of no one here to ride and pickety pick picketey I ain't at you're door okay let's talk 574-322-9438 in smob but at Orchard Lane please call or leave voicemail i'll hear it anyway how many times do I have to tell you fair game, single, 33, m, mi and very kool song and beat it's hard and a real hit well but because some sites don't let me log in like www.wireclub.com take care ya'll you need to write right here with comments! Um I don't care ya know who sees that lol, I always hear no not at all goodnight sup to you to be with you're knight in shining armor hope I can see you or not see you from this message you don't have any reason why you can't connect! You're missing out hurry hurry!

  • Lance McNatt
    Lance McNatt 3 mesi fa

    holy damn this shit goes hard

  • American made 100%
    American made 100% 3 mesi fa

    Top five

  • Ed Rock
    Ed Rock 3 mesi fa +33

    It's like Tech knew us middle aged fans in corporate management need an anthem too

    • Cryogenik1
      Cryogenik1 2 mesi fa

      Thatd be funny af to watch a bunch O' middle age white dudes in suits fukkin losin it to this song on a floor, hell ya :D

    • Code blue S55.0
      Code blue S55.0 3 mesi fa

      Ed Rock you must work for Walmart too 😂

    • Code blue S55.0
      Code blue S55.0 3 mesi fa

      Ed Rock what’s middle aged? 😂

  • Charles LLewis Nichols

    YELP DO IT

  • Lifegoson 1
    Lifegoson 1 3 mesi fa

    Who's here and is tired of fast raping because everyone that sing like that sound the same

  • Dahmers Daughter
    Dahmers Daughter 4 mesi fa +1

    ON REPEAT FO DAYZZZZ

  • smokinup420 toke up
    smokinup420 toke up 4 mesi fa +1

    The nina is way to hard still killin shit every song

  • James Viice
    James Viice 4 mesi fa

    suracha on every than is not good

  • godzillafan 98
    godzillafan 98 4 mesi fa

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  • Fish Nips
    Fish Nips 4 mesi fa

    5 tall boys for breaky i can feel it